miercuri, 6 decembrie 2017

PATURA ESTE GATA!!!

 Am reusit sa ajung si  pe blog pentru a ma lauda cu ultimul proiect de mare suflet pe care  l-am terminat.
 Este cea mai draguta patura pe care am lucrat-o(nu ca as fi facut multe dar nah )si imi va fi teribil de greu sa ma despart de ea.
 Am hotarat sa o daruiesc pentru un  strop de culoare ,veselie si caldura in casa cuiva drag mie.
 Va spun sincer ca acesta este un pattern atat de usor de lucrat si atat de neplictisitor incat am ales ca urmatoarea patura(o sa va povestesc de ea pe viitor) sa fie la fel(alte culori si alt fir)



 Ah si am prins si o zi atat de frumoasa si luminoasa  care nu face decat sa accentueze si mai mult culorile superbe ale paturii...



 Imi este atat de greu sa ma despart de ea incat am sa astept pana in ultimul moment sa o ambalez pentru sarbatori..macar sa o mai privesc...emana atata veselie in atelier...





 Am folosit fire BRAVO-SMC si croseta de 4 mm.
 Au intrat aprox.15 sculuri dar au ramas si multe resturi(pentru mici proiecte) la dimensiunea de 160/190 .
 Modelul este de la Lucy -  ATTIC24 si il gasiti AICI (un blog minunat ,plin de culoare si frumos pe care vi-l recomand pentru inspiratie si..inveselire)
 Si va plictisesc cu inca o poza ca nu se poate sa nu o fi postat in toate ipostazele ei fermecatoare...


  In ianuarie,Lucy organizeaza o claca(CAL) si cred ca am sa ma alatur si eu,cu acelas model,alte fire va spuneam.
 Daca vreti,puteti intra sa cititi mai multe,cine stie..frigul de afara va poate face pofta de lucrat ceva calduros.



Imbratisari!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc frumos pentru comment.