marți, 18 iulie 2017

PATURICA CANDY

 Zilele acestea am luat o pauza de la proiectele mele pentru a lucra o paturica pentru o bebelusica mai mica decat A. cu 2 luni.
 Trebuie sa recunosc ca  a fost extrem de placut timpul petrecute cu aceste randuri colorate asemeni bombonelelor, insirate spre bucuria unei mici micute.
 M-am gandit ca poate sa devina paturica ei preferata peste ani,ca o va incalzi in toamna-iarna ce vor urma,ca ii va colora privirea,m-am gandit la ea ca la micuta mea si sper pentru ea aceleasi lucruri bune in viata...
  

 Am profitat de vremea usor racoroasa din utimul timp si am lucrat si afara,pe terasa(ma rog,atat cat mi-a permis mica mea si somnul ei de peste zi).
 Abia astept sa vina toamna,desi nici vara asta nu stiu cand a trecut,
 Prea repede trece timpul..ma intreb de ce se grabeste...de ce ne grabim si noi...de ce nu ne oprim sa savuram mai mult micile placeri care ne fac sa zambim...
 Cum ar fi insiruirea de randuri  pe o terasa colorata...




 Cafeaua...




 Firul cu care am lucrat (pentru cine doreste sa stie) este unul pentru copii-Baby Marvel si contine 25% lana iar modelul este de AICI  .

 Si da,paturica se potriveste perfect unui bebelas pufos cu picioruse grasute si mici..am testat-o ...




 Impachetata si gata de plecare,paturica in culori de bombonele o sa plece maine pentru a pazi visele unui graunte de om a carui viata imi doresc sa fie buna cu ea...










Imbratisari!

5 comentarii:

  1. Pupăm piciorușele pufoase! :) Hărnicuță mai ești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Laura..adevarul este ca sunt tare dragalasi bebelusii..toti toti sunt asa pufosi si pupacibili..

      Ștergere
  2. O paturica minunata precum sufletu tau! Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Claudia.Nu stiu daca chiar asa minunat este sufletul meu dar sper sa fie de folos micutei destinatare...
      Imbratisari!

      Ștergere
  3. Vai ce vis colorat ai facut! Cat e de minunat la tine!!!
    Sunt sigura ca se va bucura bebe mic de paturica :)
    Imbratisari cu mult drag :*!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.