luni, 17 februarie 2014

GIVEAWAY DE MARTISOR

          Vine primavara(sau a venit deja!?) si ce mod de a o intampina pe blog daca nu cu un...giveaway :D
         Perioada este scurta...10 zile...ca sa fie timp ca destinatara sa isi si primeasca premiul nu?
         Am lucrat pentru voi o pernuta inimioara,cu o diagrama foarte draguta,in alb si rosu....ca un adevarat martisor.
       
                                                                   Diagrama de AICI


         Giveaway-ul este format din:
-o pernuta brodata
-o inimioara de ciocolata
-un set de coastere crosetate din bumbac(asta pentru ca vine vremea limonadei si trebuie sa asezam paharul pe ceva :P )

         Va inscrieti mai jos cu numele si link-ul blogului(sau de FB) si asteptati 10 zile ca sa aflati daca ati castigat.Extragerea o face domnul random.org.
         Se poate inscrie cine doreste,daca nu locuiti in tara dar aveti totusi o adresa la care pot trimite coletul in RO(a parintilor,fratilor etc) mi-ar fi mai usor deoarece nu pot trimite colet in strainatate decat din oras(locuiesc intr-o comuna).
          Data trecuta a fost cineva care a vrut sa participe dar nu avea blog sau FB.Daca mai este cineva in aceasta situatie,treceti va rog numele dvs,adresa dvs de mail,iar la link..treceti link-ul blogului meu.Ca sa poata participa oricine doreste.
Mult succes tuturor!!!


39 de comentarii:

  1. Ca de obicei, un adevarat rasfat! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie multumesc!Te astept cu drag si te imbratisez!!!

      Ștergere
  2. Particip!!!! Cu drag!!! Astept 12 noaptea sa ma inscriu!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Asa?M-ai amuzat teribil.Multumesc!Te imbratisez tare.Mult succes

      Ștergere
  3. Ce frumuseti! Si eu vreau sa particip! Poate ca anul acesta am noroc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va doresc noroc Doamna draga.Va imbratisez!

      Ștergere
  4. Mi-ar place sa castig acesdar al tau!Am ceva lucrat de tine si admir mereu ce miniaturi perfecte lucrezi!!!Aici trebuie sa ma inscriu?
    Felicitari draga Alexuta pentru ce esti si ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Ela..va multumesc frumos.V-am inscris eu la giveaway.Va pup!

      Ștergere
  5. Da' vad ca doar de marti de la 12 ma pot inscrie! Daca uit?
    Minunate cadouri, Ghemuletule! Sa vedem, poate am noroc!
    Zile frumoase si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Am pus asa ca sa fie o zi de la inceput.Hmmm daca uiti te inscriu eu :P

      Ștergere
  6. foarte frumos "martisorul"! Sa ai o primavara de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumooos .La fel si dvs.O primavara frumoasa frumoasa.

      Ștergere
  7. Ce frumuseți ai scos tu aici! Deja simt parfum de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina,multumesc,cu siguranta vine primavara.Mult succes

      Ștergere
  8. ce dar frumos, m-as bucura sa ajunga la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. superba inimioara!!!! daca ma primesti,ma inscriu si eu!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos e mărțișorul! Mă înscriu și eu..poate am noroc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase lucrusoare, m-am inscris si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce lucruri minunate pot face....doua maini dibace...si cita dragoste poate ascunde...o inima...MARInimoasa!cu consideratie ,respect si apreciere,Valentina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet.M-ati coplesit cu randurile dvs.Ma bucur ca v-ati inscris si va doresc mult succes.Va imbratisez cu drag.
      Multumesc de vizita.

      Ștergere
  13. Super cadouri ! Ma inscriu si eu ! Nu am blog pe FB sunt Monica Balatchi . Primavara frumoasa tuturor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-am inscris eu cu adresa mea de mail ca nu ati lasat-o pe a dvs...Va doresc mult succes!!!

      Ștergere
  14. https://www.facebook.com/monica.balatchi

    RăspundețiȘtergere
  15. Primit, văzut, plăcut! Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieeeee ma bucur ca a ajuns si ca iti place.Cu mare drag!

      Ștergere
  16. bine v-am gasit , sunt noua pe aici dar imi place ceea ce faceti
    https://www.facebook.com/ionela.bortofleac

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ai venit draga Ionela..Ma bucur de cunostinte noi.Te astept oricand si iti multumesc pentru vorbele frumoase...

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.